شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال
بایگانی

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سه سال قبل، اربعین به همراه یکی از دوستان طلبه‌ام به صورت خانوادگی به کاظمین رفته بودیم، آن دوستم بنا نداشت به کاظمین بیاید اما به‌خاطر ما آمده بود، ما دوست داشتیم به سامراء هم برویم و او پول کافی همراه نداشت.

 

از طرفی خیلی علاقه داشت به زیارت امامین عسکریین (علیهما السلام) بیایید و ما هم دوست نداشتیم از او جدا شویم، از طرفی هم پول کافی همراهش نبود، من هم پول کافی نداشتم که به او قرض بدهم، مانده بودیم چه‌کنیم؟ به او گفتم تو بیا خود امام هادی و امام حسن عسکری(علیهما السلام) لطف می‌کنند و پولش را جور می‌کنند، فوقش هم جور نشد من در کربلا آشنا دارم می‌روم از آنها قرض می‌گیرم.

اگرچه خیلی برایم سخت بود بخواهم در کربلا به آشناهایم رو بیاندازم ولی به هر حال وعده‌اش را به دوستم دادم تا دلش قرص شود و بنا به آمدن بگذارد.

 

در روایتی از کتاب شریف کافی، امام کاظم (علیه السلام) به یکی از یارانشان می‌فرمایند:

👈 «یَا یَزِیدُ مَا تَقُولُ فِی الْعُمْرَةِ فَقُلْتُ بِأَبِی أَنْتَ وَ أُمِّی ذَلِکَ‏ إِلَیْکَ وَ مَا عِنْدِی نَفَقَةٌ فَقَالَ سُبْحَانَ اللَّهِ مَا کُنَّا نُکَلِّفُکَ وَ لَا نَکْفِیکَ‏ فَخَرَجْنَا.»

👈 فلانی نظرت چیست برویم به عمره؟ راوی می‌گوید: به ایشان گفتم، پدر و مادرم فدای شما من خرج این مسافرت را ندارم. حضرت با تعجب و شاید هم ناراحتی می‌فرمایند: چه می‌گویی؟ سبحان الله ما اینگونه نیستیم که شما را به کاری واداریم و خرج شما را متکفل نشویم.

📌این قضیه به نظرم در امور مختلف زندگی و کار در مسیر اهل بیت تطبیق دارد.

 

چهار نفر بودیم و نیاز به یک نفر دیگر داشتیم که ماشین حرکت کند، همینجا بود که دکتر عبدالملکی که این شب‌ها داور مسابقه میدون هستند را دیدم، او را نمی‌شناختم ولی نمی‌دانم چرا چهره‌اش برایم آشنا آمد، گوشه‌ای ایستاده بود، به او گفتم شما سامراء می‌روید، گفت بله؟ گفتم چهره شما خیلی برایم آشناست؟ نمی‌دانم کجا شما را دیده‌ام؟ گفت: امام صادقی هستی؟ گفتم: نه، ولی فهمیدم، شما استاد اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) هستید و جزوات اقتصادی شما را من از بچه‌های امام صادق گرفته‌ام و برخی را خوانده‌ام.

 

نگو من چند سال قبل جزوات یکی دیگر از اساتید اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) را خوانده بودم و حالا اتفاقی خیلی از چیزهایی که می‌گفتم درست در می‌آمد و چهره ایشان هم ظاهرا کاملا بی‌‌ربط برایم آشنا آمده بود.

 

من با اینکه طلبه بودم فقط عربی فصیح را بلد بودم صحبت کنم ولی ایشان هم عربی فصیح و هم محلی را به خوبی صحبت می‌کرد، به زبان انگلیسی هم مسلط هستند، در راه خیلی با ایشان صمیمی شدیم و از موضوعات مختلف صحبت می‌کردیم، از نظر شخصیتی بسیار بسیار وزین بودند الحق احساس می‌کردم با مرد بزرگی همراه شده‌ام، از نظر علمی و پختگی هم خیلی قابل استفاده بودند، همان موقع تحلیل‌های خیلی جالبی هم کردند، یکی از آنها این بود که حسن روحانی برای دور دوم رأی می‌آورد و ادله خودشان را هم گفتند و درست هم از آب درآمد.

 

😊اما نکته مهم ماجرا برای ما اینکه وقتی به سامراء رسیدیم هر کار کردیم، دکتر قبول نکرد و کرایه همه ما را حساب کرد، در مسیر هم خیلی به ما کمک کردند.

 

حالا پول رفیق ما هم برای رفتن به کربلا و برگشت جور شد، البته مبلغی زیادتر بود که در مسیر رفتن از سامراء به سمت کربلا چند ایرانی بدون کرایه دادن از ماشین پیاده شدند و فرار کردند و ما آن مبلغ را عوض آنها به راننده دادیم و حسابمان دقیق دقیق شد.البته به نظرم خود این هم نکته‌ای داشت.

 

پیشنهاد می‌کنم دوستان آقای دکتر عبدالملکی را دنبال کنند به نظرم می‌رسد در آینده خیلی بیشتر از این، ایشان را ببینیم و از شخصیت‌های تأثیرگذار جریان حزب‌الله شوند.

..........................

📌به شرح حال بپیوندید👇

شرح حال در ایتا

شرح حال در سروش

شرح‌حال در تلگرام

 

  • حمید رضا باقری
  • ۰
  • ۰

🔰 وقتی تاریخ می‌خوانی متوجه می‌شوی نه مسائل مسائل جدیدی است و نه پاسخ‌ها پاسخ‌های جدید، ما فقط در دورهای تاریخی با مسائل و پاسخ‌های تکراری گیر افتاده‌ایم، اگر این دورهای تاریخی تکرار نمی‌شد؛ این وضعمان نبود و تاریخ به سمت آینده روشن و طلوع انسان کامل پیش می‌رفت.

⁉️ چه می‌شود که این دورها تکرار می‌شود؟ شاید چون تاریخ نمی‌خوانیم و از گذشته درس نمی‌گیریم؟! شاید چون خسته می‌شویم و بازی تاریخ را از ابتدا آغاز می‌کنیم؛ و شایدهای دیگر...

🔰 ما از ابتدای انقلاب یک دور تاریخی را داریم تکرار می‌کنیم، راهکار مشکلمان چندان پیچیده و سخت نیست، چه کنیم که انسان‌ها عوض می‌شوند و پاسخ‌ها را فراموش می‌کنند و هزینه‌های درجا زدن در دور تاریخی را بر امتی تحمیل می‌کنند.

هاشمی در مورد قطع رابطه ایران و آمریکا بعد از انقلاب می‌گوید:

🔸 «ایران تقریباً با آمریکا از همان روزهاى اول گروگانگیرى، در قطع رابطه بود و آنها هرکارى را که احتمال مى‏‌دادند از طریق آن مى‏‌توانند فشارى برکشور وارد کنند، انجام داده بودند؛ مثلًا از تحویل قطعات فنى مورد نیاز صنعت کشور، خوددارى کردند و جلوى صادرات برخى از محصولاتشان را به ایران گرفته بودند و حتَّى از کشورهاى دوست خود که پیرو سیاست آن کشور بودند خواسته بودند که به انقلاب به هر نحو که مى‏‌توانند ضربه بزنند، آنها هم این کار را مى‏‌کردند و اگر براى انجام کارى با ایران وارد مذاکره شده بودند، اجراى آن را به عقب مى‏‌انداختند و بهانه مى‏‌آوردند.

🔹 البته احتمال پیش آمدن این مسائل، از همان روزهاى اول گروگانگیرى مطرح بود و در شوراى انقلاب صحبت‏‌هایى در این زمینه‏ها داشتیم و بحث‏‌هایى هم مى‏شد. هر چند که این اعتقاد وجود داشت که محاصره اقتصادى نمى‏‌تواند حربه خیلى مؤثرى علیه کشور ما باشد، زیرا حقیقت این بود که این روزها رقابت اقتصادى مخصوصاً در دنیاى سرمایه‏‌دارى، آن قدر زیاد است که کسى نمى‏‌تواند مدعى موفقیت در انجام چنین کارى شود. از طرفى بسیارى از کشورهاى جهان سوم با ایران همراه بودند و بلوک شرق، در آن زمان اصلًا منتظر چنین فرصتى بود. به طورى که در همان روزهاى اول قطع رابطه، از کشورهاى مختلف به دولت مراجعه مى‏‌کردند و مى‏‌گفتند که آماده برطرف کردن مشکلات کشورمان هستند، حتَّى برخى از آنها براى تحویل اجناس آمریکایى که صنایع ایران به آنها وابسته بود، اعلام آمادگى مى‏‌کردند.

🔸در واقع کشورها و افرادى که ظاهراً دوست آمریکا به حساب مى‏‌آمدند، در اینجا رقیب آمریکا شده بودند.

البته شوراى انقلاب و دولت هم در حد توانایى‏‌هاى کشور، پیش‏بینى کرده بودند که مسأله حادى پیش نیاید. به تدریج مسئولان و مردم هم دریافتند که نگاهمان باید به تولید داخلى باشد و ملت عملًا متوجه شد که باید کم کم روى پاى خود بایستد و این اعتقاد ایجاد شده بود که در ایران امکان تولیدات کشاورزى و صنعتى زیادى وجود دارد که اگر به آنها توجه شود، نتایج سودمندى خواهد داشت.

🔹 به هر حال از جمله نتایج این تحریم این بود که نشان داد اولًا یکپارچگى گسترده‏‌اى در جبهه سرمایه‏‌دارى غرب براى تحریم ایران وجود ندارد، ثانیاً جهان سوم و بلوک شرق آماده گسترش همکارى با کشورمان و شکستن این تحریم هستند و ثالثاً تهیه بسیارى از امکانات در داخل کشور هم مقدور است.

🔸امام در همین رابطه پیامى دادند و اعلام فرمودند: «خبر قطع رابطه بین آمریکا و ایران را دریافت کردم. اگر کارتر در عمر خود، یک کار کرده باشد که بتوان گفت به خیر و صلاح مظلوم است، همین قطع رابطه است. رابطه بین یک ملت به پا خاسته براى رهایى خود از چنگال چپاولگران بین‏المللى، با یک چپاولگر عالم‏‌خوار، همیشه به ضرر ملت مظلوم و به نفع چپاولگر است. ما این قطع رابطه را به فال نیک مى‏‌گیریم، چون که این قطع رابطه دلیلى بر قطع امید دولت آمریکا از ایران است.»

👈کارنامه و خاطرات  انقلاب‏ در بحران   صص: ۶۱ - ۶۳.

..........................

📌به شرح حال بپیوندید👇

شرح حال در ایتا

شرح حال در سروش

شرح‌حال در تلگرام

  • حمید رضا باقری
  • ۰
  • ۰

🔰 یک بنده خدایی که طلبه و ساکن قم است، کرونا گرفته بود و وضعش وخیم بود.

طلبه جوان خوش سیما و خوش اخلاق که خیلی‌ها دوستش داشتند و فرزند سومش هم تازه متولد شده بود، کار خدا بود که موجی راه افتاد و همه برایش دعا می‌کردند، نذرهای مختلف، قربانی‌های زیاد و تضرع‌ها برای شفا یافتنش انجام شد.

الحمد لله کم کم از آن وضع وخیم خارج شد و مدتی بعد هم سلامتی کاملش را هم بدست آورد.

 

🔰 برادر خانمم "محمد" هم که جوانی ۳۱ ساله است و در عسلویه کار می‌کند و مثل همان طلبه بسیار خوش سیما و خوش اخلاق و خیلی‌ها دوستش دارند، مدتی است سرطان گرفته است و حال خوبی ندارد، برای او هم که خیلی جوان دوست‌داشتنی‌ای است خیلی‌ها، افرادی که فکرش را هم نمی‌کردیم می‌گفتند ما هر روز دعا می‌کنیم، اما متأسفانه همچنان درمان‌های او نتیجه نگرفته است.

 

🔰 مادر خانمم روزهای سختی پشت سرگذاشته است و هرجا توانسته دعا و نذر و نیاز کرده است و روز به روز می‌بیند که جوانش جلو چشمانش آب می‌شود، روزی گفت (فلانی یعنی همان طلبه‌ای که شرح بیماری‌اش را گفتم) شماره یک سیدی را داده است و گفته است به او زنگ بزنید تا برای محمد دعا کند و او خوب شود، گفته است که این سید برای من دعا کرد و خوب شدم!

 

🔰 گفتم یعنی چه این سید برای من دعا کرده است؟! این همه ملت برای او دعا کردند، حالا از کجا می‌داند این سید بوده که دعایش مستجاب شده؟! گفت: نه، می‌گوید می‌دانم این سید که دعا کرده، من بلافاصله بعدش خوب شده‌ام.

گفتم: خب باشد بگویید او هم برای محمد دعا کند.

قرار شد به سید بگویند برای محمد دعا کند، مادر "نامزد محمد" که زن عموی خودم هم است به سید زنگ زده بود اما سید گفته بود باید با خود محمد صحبت کنم!

🔰 تا گفتند که آن سید گفته است که باید با خود محمد صبحت کنم، گفتم قضیه مشکوک است؟!

اگر این سید ولیّ خدا است نیاز به ارتباط مستقیم با محمد ندارد، به او می‌گویی برای بیمار ما دعا کن و او هم دعا می‌کند یا اراده‌ای می‌کند و تصرفی انجام می‌دهد، اما این اهل باطل و عرفان‌های کاذب و کسانی که با اجنه ارتباط دارند، هستند که نیاز به ارتباط مستقیم دارند، اینها با طرف صحبت می‌کنند و لازم است که او به آنها اعتماد کند، همین که با لفاظی‌هایشان تو را فریب دادند و قبولشان کردی تازه راه تصرف کردن در تو برایشان باز می‌شود و ممکن است این بیماری شما را هم خوب کنند ولی اهل باطل و شر اگر خدمتی به شما کردند پدرت را در می‌آورند و چندین برابرش به تو ضربه می‌زنند و باید خدمتشان کنی.

 

🔰 این حرف‌ها را که زدم زن‌عمویم گفت راستش در حرف‌هایش قسم هم زیاد می‌خورده و می‌گفت من واسطه اهل بیت هستم، من هم کمی ترسیدم که به او اعتماد کنم.

گفتم بله، این طرف اگر ولیّ خدا بود به ظواهر دین پای‌بند بود و زیاد قسم نمی‌خورد، بعد از آن هم کسی که ولیّ خدا باشد برای خودش دکان درست نمی‌کند و دعوت به نفس به هیچ وجه نمی‌کند اینکه من واسطه اهل بیت هستم و روی خودش زیاد تأکید می‌کند یعنی دعوت به نفس و انحراف.

 

🔰 به مادر خانمم و محمد هشدار دادم و گفتم مبادا به این طرف اعتماد کنید که از ذیل ولایت الله خارج می‌شوید، این‌ها نیروهای شیطانی دارند و اعتماد به آنها، اعتماد به طاغوت است و شروع بدبختی شما می‌شود.

محمد هم از همان ابتدا دلش با این طرف نبود و گفت من هم می‌گویم این دیگر کیست؟ اصلا از کجا دعای این آدم موجب شفای فلانی شده است.

 

🔰 مادر خانمم که ظاهرا احساسات مانع درست فکر کردنش بود، گفت: مگر می‌شود! فلانی که طلبه است اسم او را داده است؛ خب چطور تو طلبه‌ای او هم طلبه است، یعنی او این چیزها را نمی‌داند؟!

گفتم: نمی‌دانم، شاید او چون در وضع خیلی وخیمی در بیمارستان بوده و هرکار می‌کرده خوب نمی‌شده و مجبور شده به این طرف اعتماد کند و حالا در چنگش اسیر شده، مریدش شده، خلاصه کلی او را ترساندم و قضیه منتفی شد.

 

🔰مدتی بعد گذشت و محمد حالش بدتر هم شد و تصمیم گرفت با مادر خانمم به زیارت امام رضا(ع) برود.

🔰 تا به مشهد رسیده بودند، آن آقا سید پیغام فرستاده بود که به فلانی بگویید چرا زنگ نزدی؟ زنگ بزن تا برایت دعا کنم و به او بگویید حتما زنگ بزند.

 

🔰 مادر خانمم که فشارها داشت طاقتش را تمام می‌کرد، کم کم می‌خواست نرم ‌شود که حالا یک زنگی بزنیم اما محمد با ناراحتی گفته بود، مادر جان ما آمده‌ایم، پیش امام رضا(ع) اگر صلاح باشد شفایم را از امام رضا(ع) می‌گیرم، این بابا دیگر کیست؟!

 

🔰 ماجرا را که خبر شدم، گفتم این برای ما یک بشارت است که ان شاء الله خدا به واسطه امام رضا(ع) محمد را شفا می‌دهد و قضیه ختم به خیر می‌شود؛

چون ولیّ خدا دنبال کسی نمی‌رود، او یک جا می‌ماند بقیه به او رجوع می‌کنند، در روایت است که مَثل امام مَثل کعبه است که بقیه باید سراغ او بروند، حکایت اولیاء خدا هم اینجوری است.

اینکه این طرف که هی سراغ شما را می‌گیرد و اصرار می‌کند، و این سراغ گرفتن و اصرارش هم شاهدی بر ولیّ خدا نبودنش است و مطمئن هستم اهل ولایت شیطان است، الآن که محمد به دامن امام رضا(ع) پناه برده، او حساس و پیگیر شده تا محمد را از ولایت الهی خارج کند و ذیل ولایت خودش دربیاورد یعنی خبری لابد هست، اگر محمد به او اعتماد نکند و در اینجا در ولایت الهی بماند امید است که این پناه بردن، شفای محمد را همراه داشته باشد.

 

🔰 ماجرا گذشت و محمد از مشهد برگشت و بعد از دور دوم شیمی‌درمانی که نتیجه نگرفته بود، پرتو درمانی را هم شروع کرد، مدتی بعد مجدد آن آقا سید پیغام فرستاده بود که می‌دانم فلانی پرتو درمانی را شروع کرده، به او بگویید کارش دارد بیخ پیدا می‌کند، حتما باید به من زنگ بزند تا برایش دعا کنم.

این بنده خدا طلبه هم که معرف سید شده بود حکایت‌هایی از اینکه سید واسطه شده و تا دعا کرده کسانی خوب شده‌اند می‌گفت!

 

🔰 من که از دست این بنده خدای طلبه شفا یافته، خیلی نارحت بودم که چرا این بختک را به جان خانواده همسرم انداخته و اطلاعات اینها را به این به ظاهر سید داده است و حالا هم خبردار شده بودم شماره این بختک را به برخی دیگر هم داده است، گفتم من دور اسم فلانی یک خط قرمز کشیدم دیگر هیچ کاری با او ندارم.

 

🔰اما مدتی بعد خودم هم کرونا گرفتم، خودم بودم و همسرم هردو مریض بودیم و هیچ کس را هم نمی‌توانستیم بگوییم که برای کمک به ما بیایید چون نگران بودیم برای خودش او بد باشد، یا بترسد و در رودروایستی قرار بگیرد، پسر یک ساله‌ام هم با ما بود اما شکر خدا مشکلی نداشت ولی نگه‌داری از او و همسر و خودم با حال مریضی خیلی خیلی سخت بود، مشکلات دیگری هم بود که خلاصه شرایط بسیار بسیار وخیمی برایم پیش آمده بود.

 

🔰 بعد از چند روز دیگر صلاح ندانستم به کسی نگویم و مادر خانمم و پدرم را مطلع کردم که ما کرونا گرفته‌ایم، از قضا این طلبه خط قرمز کشیده شده ما هم به واسطه مادر خانمم مطلع شده بود و این چند وقت خیلی به ما محبت کرد و غذا و... برایمان آورد و خط قرمز ما هم به خواست خدا بی‌رنگ شد!

همه‌اش منتظر بودم تا بحث آن آقا سید را هم باز کند تا در موردش با او صحبت کنم اما چیزی نمی‌گفت، زمان گذشت تا اینکه ما هم به لطف خدا خوب شدیم و آن شرایط بسیار سخت را پشت سر نهادیم.

🔰 دیروز بعد از گذشت دو هفته و اندی از بهبودی، ظرف‌های غذا را برای او به درب خانه‌اش برده بودم که سر صحبت را خودش باز کرد و ماجرای این آقا سید را مفصل‌تر گفت و گفت راستش شک‌کرده‌ام شاید هم این سید رمال باشد! گفتم عجب! مگر چطور؟

 

🔰 گفت: نمی‌دانم راستش وقتی فلانی(که او هم طلبه است) شماره ایشان را در آن حال وخیم به من داد و گفت که ظاهرا ایشان برای برخی دعا خوانده و شفا یافته‌اند من فکر کردم آخوند است ولی بعدا در صحبت‌ها فهمیدم نه آخوند نیست؛ ذکرها و وردهای عجیبی می‌گوید، البته ذکرهای قرآنی هم زیاد می‌گوید و به روضه اهل بیت هم زیاد تأکید می‌کند اما پشت تصویر پروفایلش هم عکس امیرالمؤمنین که عراقی‌ها بعضا می‌گذارند بوده، در صحبت‌هایش هم چندباری می‌گفت استاد هندی‌ام!، گاهی هم که به من زنگ می‌زند، چند ساعت صحبت می‌کند که دیگر سرم درد می‌گیرد مثلا فلان شب محرم زنگ زده است و آنقدر چندساعت صحبت کرده که من نتوانستم مجلس عزا بروم، موهایش هم ظاهرا خیلی بلند است.

 

🔰 من گفتم این طرف اهل ولایت الله نیست و شواهد خودم را گفتم و گفتم خدا خیرت بدهد تو این چیزها را هم می‌دانی و تازه می‌گویی شاید هم رمال باشد!

ولیّ خدا، رفتارش کامل بر اساس سنت‌های دینی است، ولیّ خدا اهل علم است تا حالا کدام یک از علماء از امام خمینی یا علامه طباطبایی یا آیت‌الله بهجت و ... که موارد تصرف در عالم خارج را از آنها سراغ داریم، این کارها را کرده‌اند.

اهل طاغوت و جنود شیطان ممکن است هم بتوانند تصرف‌هایی بکنند ولی تفاوت سلوک و رفتارشان با اولیاء الله مشخص است.

 

🔰 درست است که آنها می‌توانند در مؤمنین تصرفاتی کنند، مثلا یک جا می‌گوید: «فَإِنىّ‏ نَسِیتُ الحْوتَ وَ مَا أَنسَئنِیهُ إِلَّا الشَّیْطَنُ أَنْ أَذْکُرَهُ » شیطان موجب می‌شود آن فردی که با حضرت موسی(ع) بوده است و در روایات گفته شده است وصی ایشان یوشع‌بن نون بوده است به واسطه تصرف شیطان ماهی را فراموش کند یا در مورد حضرت یوسف (ع) بنا به برخی اقوال «فَأَنْساهُ الشَّیْطانُ ذِکْرَ رَبِّهِ‏ » یعنی این شیطان بود که موجب شد حضرت(ع) یاد خدا را در لحظه سفارش به آن فرد آزاد شده از زندان فراموش کند.

ویا صریح آیاتی که می‌گوید برخی از کافران به واسطه آن سحرهایی که بلد بودند بین زن و شوهر جدایی می‌انداختند. «یُفَرِّقُونَ بِهِ بَیْنَ الْمَرْءِ وَ زَوْجِهِ»

 

🔰 اما نکته مهم اینکه همه اینها در بازی قدرت خدا هستند چون آن فراموش شدن ماهی خودش نشانه‌ای برای حضرت موسی(ع) بود که مکان دیدار او وخضر آنجاست و یا بعد از آن جایی که می‌گوید بین زن و شوهر را فاصله می‌اندازند، بلافاصله می‌گوید: «وَ ما هُمْ بِضارِّینَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلاَّ بِإِذْنِ اللَّه‏» اگر خدا نخواهد هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

 

🔰 بعد ماجرای یک تجربه خودم را هم برایش گفتم که در زمانی که هنوز طلبه نشده بودم و در اوج جوانی و مجرد بودم یک موقع مشغول مباحثه چهل حدیث با یکی از دوستان طلبه‌ام در شاه چراغ بودیم که دیدیم کسی پیش ما نشست و حرف‌های عجیبی می‌زد، می‌خواست مباحث چهل حدیث را به ما یاد بدهد، دانه‌هایی هم برای جذب ما می‌ریخت مثلا می‌گفت این بهشتی که در قرآن گفته است در همین دنیا هم هست آن حوری که گفته است همین‌جا هم هست می‌خواهید بیایید تا برویم به‌شما نشان دهم.

 

🔰 من برخورد تندی با او کردم ولی عجیب بود که مدتی هرجا می‌رفتیم سر و کله این بابا هم پیدا می‌شد در مسجدهای مختلف، اتوبوس و... همان موقع رفیقم هم می‌گفت هرجا می‌روم این طرف هی می‌آید حرف می‌زند، اما ما به او محل نگذاشتیم و تند به او گفتیم برو پی کارت مردک!

حالا شما هم همین‌کار را بکن، ممکن است برایت شر شود!

 

🔰 در صحبت‌های این آشنای طلبه چیزهای دیگری هم دستگیرم شد مثلا اینکه این آقا به اسم درمان کرونا رایگان عمل می‌کند ولی بعد برای بقیه بیماری‌ها پول‌هایی تحت عنوان پول برای قربانی کردن و... می‌گیرد، نکته بعد اینکه برای هرکسی هم دعا نمی‌کند و برخی را می‌گوید اجازه ندارم!

 

🔰 حدس من این بود که این آقا از طریق ارتباطاتی که با اجنه دارد یا نمی‌دانم هر راه دیگری از اینکه مقدر برخی شفا یافتن است مطلع می‌شود و سراغ آنها می‌رود تا بگوید من شما را شفا دادم و یا حتی سراغ برخی می‌رود که قرار است شفا پیدا کنند تا با پناه آوردن به او مانع شفا یافتنشان شود.

 

📌 الغرض که این جور چیزها زیاد شده است و ما در فشارها و شرایط سخت است که باید صبور باشیم و به خداوند اعتماد و اتکا کنیم و یحتمل که هرچه به ظهور نیز نزدیک‌تر شویم، بساط این امور بیشتر پهن شود؛ این تجربیاتی بود که ان شاء الله برای شما نیز مفید باشد.

از همه شما برای شفای عاجل برادر خانم عزیزم نیز طلب یک حمد و دعای خیر دارم.

..........................

📌به شرح حال بپیوندید👇

شرح حال در ایتا

شرح حال در سروش

شرح‌حال در تلگرام

  • حمید رضا باقری