شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال
بایگانی
  • ۰
  • ۰

🔻 امروز بیش از یک ساعت با یکی از دوستان که از مخالفان پر پاقرص جمهوری اسلامی و اسلام و حاضر در اغتشاشات بود، صحبت می‌کردم.

 

تصورات:

🔻تا الان پانصد نفر از معترضین را جمهوری اسلامی کشته است.

👈سند؟ نداشت! می‌گفتم لااقل یک اسم و مشخصاتی از این کشته شده‌ها بدهند تا بشود یک راستی آزمایی کرد! اصلا چرا اگر پانصد نفر کشته شده اینها به دست و پا افتاده‌اند که یکی که افتاده در چاه و یکی خانواده‌اش تکذیب می‌کند، یکی در بیمارستان مرده و... را به عنوان کشته جا می‌زنند! اصلا من می‌گویم دو هزار نفر کشته شده است کی به کیه؟!

الحمد لله خدا هم زدتتان دست روی هرکس می‌گذارید فیلمش بیرون می‌آید که رسوا شوید، اگر ببینید.

 

🔻آن دختری که در هلند لخت شده بود، جاسوس جمهوری اسلامی بوده و شاهدش هم اینکه بعدش هلند او را دستگیر کرده و معلوم شده جاسوس بوده.

 👈 گفتم اون دختر رو اگر هلند گرفت برای این بود که لخت شدن در هلند جرم است! لابد آنهایی هم که در انگلیس به عنوان وحشی توسط پلیس عکسشان منتشر شد و دستگیر شدند جاسوس ایران بوده‌اند!

 

🔻 ما جمهوری اسلامی رو قبول نداریم و اکثریت هم هستیم ولی برادران بسیج و سپاه نمی‌گذارن پنجاه نفر هم جمع شیم برای اعتراض!

👈 اگر اکثریت هستین، بسم الله وقتی همه بیایین تو خیابون هیچ کس قدرت مقابله با شما رو نداره، اصلا اعتراض به صورت نافرمانی مدنی کنین و اعتصاب سراسری شکل بدین! چرا وقتی دعوت به اعتصاب می‌کنین و حتی به زور آتش زدن مغازه و تهدید شکستن شیشه و ... باز نمی‌تونین اعتصاب عمومی شکل بدین؟! زمان انقلاب امام اینکار رو می‌کرد، شما هم بکنین!

شما اعتراض هم نمی‌کنید اغتشاش می‌کنید وقتی مسلح میاین تو خیابون و آتیش می‌زنید این اسمش اعتراض نیست اغتشاشه. از این توهماتتون دست بردارید من نمیگم همه جان فدای جمهوری اسلامی یا حتی موافق کامل هستن ولی یک طیف این وسطه که نه کاملا با شماست نه کاملا با ما هر اقلیتی که محکم وایسته بقیه هم با اون همراه میشن. ما محکم وایستادیم هزینه هم دادیم تا حالا چندین هزار نفر شهید دادیم، ته تهش شما هم اهل هزینه دادن برای آرمانت باش!

..............................................

دنبال کردن شرح حال در ایتا

دنبال کردن شرح حال در تلگرام

  • ۰۱/۰۹/۱۹
  • حمید رضا باقری

اعتراضات

اعتراضات 1401 در ایران

نظرات (۱)

حرفهایتان حرف حساب است چند پست را خواندم و استفاده کردم. خدا به قلم و زبانتان برکت دهد و برای یاری امام عصر و نائب برحقش حفظتان کند. دعاگویتان هستم.التماس دعا.

پاسخ:
ممنونم و همچنین محبت دارین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی