شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال
بایگانی
  • ۱
  • ۰

📌غیر از وجود خداوند که قدرت علی الطلاق است، هر قدرتی که می‌شناسیم محدود است و بالاتر از او قدرتی وجود دارد.

👈استکبار از نظر لغوی یعنی ادعای بزرگی کردن.
برخی مفاهیم دوطرفه و نسبی هستند مثلا بالا و پایین، تا پایین وجود نداشته باشد بالا معنی نمی‌دهد، مستکبر هم تا کسانی مقابل او اظهار حقارت نکنند معنایی پیدا نمی‌کند.

⁉️مشکل امثال ما هم دقیقا همینجاست که تا اظهار حقارت نکنیم، آمریکای مستکبر دست از سر ما برنمی‌دارد.

👈حالا هرچقدر می‌خواهید تلاش کنید با مذاکره یا دست کشیدن از حقوق هسته‌ای مشکلات حل نخواهد شد. مشکل در اظهار حقارت نکردن است و تا وقتی ما خود را مقابل آمریکا و امثالش عزیز بدانیم سایه شوم جنگ بر سرمان خواهد بود.

📌همین است که جهاد هم برای ما عزیز است و نه تنها از آن ترسی نداریم بلکه آن را ارزش می‌دانیم.
..................................................................
پی نوشت: البته این را فراموش نکنیم استکبار اگر مقابل او ایستادی تا وقتی شما را ضعیف نبیند دست به اقدامی علیه شما نمی‌زند. یا باید دست از مقابل او ایستادن برداریم و مقابلش اظهار حقارت کنیم یا خود را قوی کنیم.

البته برخی این دو گانه‌ها را قبول ندارند و می‌گوید ما نه با آمریکا می‌جنگیم نه مثل عربستان در جنایات آمریکا شریک می‌شویم بلکه مثلا مثل ژاپن و یا کره راه صلح و پیشرفت اقتصادی را می‌رویم.
خارج از این بحث که چقدر ژاپن و کره و امثال آنها در جنایات نظامی و اقتصادی آمریکا شریک شده‌اند و چقدر از نظر فرهنگی به بدبختی و مشکلات افتاده‌اند، به این دوستان باید گفت آفرین الگوی خود را کره و ژاپن قرار دهید و با دقت و غیرت زیاد کار کنید و از محصولات داخلی استفاده کنید تا پیشرفت کنید. 
چرا شما فقط همتتان در کوتاه آمدن از حقوق و سرمایه‌های ملی است، کمی هم مثل ژاپنی‌ها کار و تلاش کنید و از محصولات کشورتان حمایت کنید.


 

لینک دانلود فیلم تحقیر بن سلمان توسط ترامپ

بعد از آن عبارت گاو شیرده که ترامپ الحق در مورد این گاوهای دوپا درست بکار برد، این بار قرار دادهایی نظامی کلانش را جلو دماغشان می‌گیرد، باید پول و نیرو بدهند تا برای آمریکا بجنگند تا زنده

https://t.me/sharhe_hal/674 

  • ۹۷/۰۳/۱۵
  • حمید رضا باقری

استکبار

انقلاب اسلامی

بن سلمان

ترامپ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی