شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال
بایگانی
  • ۰
  • ۰

می‌گویند چرا زمان روحانی اعتراض می‌کردید الان ساکت هستین؟!

گفتم در زمان روحانی کشور در جنگ اقتصادی بود و دولت خودش شده بود یک پای فتنه‌گری و ضربات اقتصادی، روحانی با حرف‌هایش دائم در تنور فتنه و عصبانی و دوقطبی کردن مردم می‌دمید.

اما در زمان رئیسی دارم می‌بینم دولت در زمینه‌های مختلف از مبارزه با فساد و قاچاق و رانت، از حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و تولید و صادرات و رشد دادن آن، از تامین کالاهای استراتژیک و اقدامات مختلف برای حل معضل جدی مسکن و... دارد کارهای خیلی خوبی انجام می‌دهد و در زمینه ارز و به ویژه دلار دچار مشکل شده و آن هم ان شاء الله موفق خواهد شد.

در این دولت دشمنان چون از اقدام نظامی و امنیتی ناامید شده‌اند همه فشار خود را گذاشته‌اند بر اقتصاد.

دقت شود که در دولت روحانی با روند مستمر امتیاز دادن و کوتاه آمدن از حقوق مسلم خودمان و کوتاه آمدن از حمایت از جبهه مقاومت در برخی موارد، آن مشکلات عدیده قحطی روغن و مرغ و کسادی بازار و چند برابر شدن ارز را داشتیم.

اما در این دولت با پیشرفت کردن در زمینه هسته‌ای و نظامی و حمایت از جبهه مبارزه با استکبار، فقط بخشی از مشکلات دولت قبل برایمان باقی مانده است. در این دولت هم جنگ اقتصادی بسیار جدی‌تر شده است و هم وضعیت قبل دولت کنونی در جنگ اقتصادی، برخلاف دولت روحانی، ویرانه و مجموعه‌ای متشکل از مشکلات بوده است.

 


دریافت
مدت زمان: 2 دقیقه 15 ثانیه

https://eitaa.com/sharhe_hal/4682

  • ۰۱/۱۲/۱۰
  • حمید رضا باقری

اعتراض به تورم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی