شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال
بایگانی
  • ۰
  • ۰

مسمومیت ایران...

🔻 دختران با عاملی نامعلوم مسموم می‌شوند! فقط مدارس دخترانه! اگر عامل طبیعی بود بین پسر و دختر چرا تفکیک کند؟ پس عاملش هوشمند است و هدف خاصی از این کار دارد.

 

⁉️ جمهوری اسلامی می‌خواهد از دخترانی که در آشوب قبل به خیابان آمدند انتقام بگیرد، می‌خواهد تحصیل دختران را تعطیل کند، می‌خواهد زن را سرکوب کند!

خب چرا رشته‌های دانشگاهی زنان را محدود نمی‌کند؟! جمهوری اسلامی که می‌تواند پنهانی دختران را مسموم کند، نمی‌تواند پنهانی اندک اندک رتبه‌های زنان در کنکور را تنزل دهد و مانع حضورشان در دانشگاه شود؟! نمی‌تواند از بورس‌های تحصیلی آنان بکاهد؟! چه نفعی می‌برد از این کار؟

اگر می‌خواست از دختران انتقام بگیرد و مدرسه نروند خب به بهانه مسمومیت دختران می‌گفت تا اطلاع ثانوی مدارس دخترانه تعطیل! یا اصلا مجازی! چرا مدارس را تعطیل نمی‌کند و هزینه مسموم شدن سریالی دختران را به جان می‌خرد و جامعه‌ای که تازه از آشوب قبل بیرون آمده را به یک آشوب جدید دعوت می‌کند؟!

 

⁉️ شاید هم جمهوری اسلامی نیست، مذهبی‌های افراطی هستند! مذهبی‌های افراطی دقیقا چه کسانی هستند؟ شما تا حالا چند مورد از آنها را دیده‌ای که مخالف درس‌خواندن زنان و مدرسه رفتن دختران باشند؟! تا حالا پست و استوری و سخنرانی و خلاصه چیزی از این جماعت دیده‌ای؟! اجرای یک چنین پروژه‌ای آیا یک تشکیلات و سازمان‌دهی و رهبری برای تصمیم‌گیری نمی‌خواهد؟! کجا هستند اینها که نه در مجازی و نه حقیقی نمی‌بینمشان ولی چنین پروژه‌ای را اجرا می‌کنند! اصلا تاحالا کجا بودند چرا کاری نمی‌کردند؟!

 

⁉️ شاید هم دشمنان احمق جمهوری اسلامی هستند که از همه‌جا مانده‌اند، حالا دوباره آمده‌اند سر وقت قربانی کردن دوباره دخترکان! از جنس همان دخترکانی که در فتنه قبل یکی بعد از دیگری از اقوام مختلف قربانی می‌شدند! شاید دشمن جمهوری اسلامی به دنبال تحریک مجدد احساسات جامعه برای زنده کردن دوباره آشوب‌هاست.

این اتفاق و تحریک شدن مجددا جامعه به نفع چه کسی است؟ اندکی فکر کردن برای فهم آن کافی است.

 

⁉️ همین اتفاق کافی نیست تا چشم‌هایمان را باز کنیم  تا کسانی که در داخل از این اتفاق برای متهم کردن مذهبی‌ها و جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند را بشناسیم؟! کسانی که طوری صحبت می‌کنند که اصلا انگار گزینه اقدام دشمن مطرح نیست؟!

 

⁉️ کسانی که دختران معصوم را مسموم می‌کنند به دنبال مسموم کردن ایران هستند تا نتواند افق‌های رشد و پیشرفت را پشت‌سر بگذارد و بازی قدرت آنها را در دنیا بهم بزند.

https://eitaa.com/sharhe_hal/4683

  • ۰۱/۱۲/۱۰
  • حمید رضا باقری

مسمویت دختران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی