شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال
بایگانی
  • ۰
  • ۰

احتمالا کتاب «قورباغه‌ات را قورت بده»؛ یا «چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟»؛ «راز ثروت» و خلاصه کتاب‌های مشهور در زمینه موفقیت را خوانده‌اید یا حداقل اسم آنها را شنیده‌اید.

حالا یک اسم جدید هم به اسم‌ها اضافه کنید: «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن.»

تفاوت این نسخه با قبلی‌ها این است که این نسخه از کتاب موفقیت، الگوی خودمان در موفقیت است!

می‌توانم به جرات بگویم اکثر جوانان (حتی مذهبی ما)، وقتی می‌خواهند وارد بازار کار و پیشرفت اقتصادی شوند، می‌گویند من اینجا دیگر دنبال شهید مطهری و شهید چمران شدن نیستم، آنها ثروت و دنیا را بوسیده بودند گذاشته بودند کنار، دنبال مأموریت عبادی و مبارزاتی خودشان بودند، اینجا در بازار می‌خواهیم کار کنیم، پول دربیاوریم و ثروتمند شویم، اگر شهید مطهری یا شهید چمران می‌خواستند کف بازار با همان روحیه عبادی و مبارزاتی کار کنند، سر سال که چه عرض کنم بلکه سر ماه برشکست شده بودند!

📌البته ما می‌خواهیم شهید مطهری و چمران باشیم اما نه در بازار!

پس قرآن چه می‌گوید که «رِجالٌ لا تُلْهیهِمْ‏ تِجارَةٌ وَ لا بَیْعٌ عَنْ ذِکْرِ اللَّه‏»

مانده‌ایم در جمع این برزخ میان عبادت و مبارزه و بازار؟!

ما باید دنبال نسخه‌ای از مطهری و چمران برای معرفی به جوانمان باشیم که مأموریت عبادی و مبارزاتی‌اش کف بازار بوده و در کف بازار مانده پیشرفت اقتصادی کرده و در بالاترین قله‌های تولید و صادرات کشور ایستاده است. ماموریت سیاسی و عبادی‌اش و کمال او در تولید و بازار بوده است.

جذاب شد!🤔 نشد؟ از این نسخه‌ها کم نیستند اما ما دنبال معرفی آنها نبوده‌ایم و حالا یک نوید نجات‌بخش که خوب روایت شده است، پیدا کرده‌ایم تا سر دست بگیریم و معرفی کنیم.

اسم و فامیلش «نوید نجات بخش» است و چه خوب اسم و مسمایی را خدا کنار هم جور کرده، نوید پیشرفت و رسیدن به قله‌های نجات کشور.

کتاب «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن» روایت زندگی نوید نجات بخش است، جوان لیسانسه‌ای که با معدل ۱۴ از دانشگاه صنعتی اصفهان فارغ التحصیل می‌شود و برای خود یک مغازه کپی و زیراکس دارد. اما ۱۵ سال بعد سهام‌دار و مدیرعامل یکی از موفق‌ترین شرکت‌های خصوصی دانش بنیان کشور است. شرکتی که نه فقط کالای پیشرفته بلکه تکنولوژی پیشرفته و به روز دنیا را صادر می‌کند!

او در مسیر روایت موفقیتش یک دنیا از تجربیات مدیریت و حل کردن مشکلات مختلف و ریسک کردن را با جزئیات مختلف و البته با قرائت یک انسان مؤمن انقلابی، روایت می‌کند.

او ریسک نمی‌کند بلکه توکل می‌کند.

او زحمت می‌کشد و امیدوار است و مشکلات درون کار را نعمت خدا برای پیشرفت بیشتر می‌داند.

او خیانت‌ها و دروغ‌ها را می‌بیند و تلخی آنها را لمس می‌کند و چندین بار تا مرز ورشکستگی می‌رود اما مقاومت و صبر می‌کند و موفق می‌شود.

📌برای موفقیت و پیشرفت روایت نوید نجات بخش را از دست ندهید.👇

https://eitaa.com/sharhe_hal/4502

معرفی شرکت «بهیار صنعت» و آقای نوید نجات بخش که داستان آن را در کتاب «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن» می‌خوانید.

 


دریافت
حجم: 23.8 مگابایت
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی