شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال
بایگانی
  • ۰
  • ۰

صحبت از فشار مسیح علی‌نژاد بر سلبریتی‌ها برای موضع‌گیری علیه جمهوری اسلامی بود.

بنده خدایی می‌گفت: اگر با مسیح علی‌نژاد درست رفتار شده بود چقدر خوب بود، حالا هرجوری بود یه کاری می‌کردیم این بمونه داخل و فرار نکنه بره اینقدر فتنه درست کنه.

اگر نرفته بود، می‌دانی چقدر از فتنه‌ها کم می‌شد؟

گفتم: مگه فتنه‌ بده؟! چقدر خوبه که مثل مسیح علی‌نژاد، شبانه روز دست و پا میزنه تا علیه جمهوری اسلامی فتنه انگیزی کنه.

می‌گویند در ژاپن یک ماهی خیلی محبوبی هست که به علت صید زیاد در مناطق ساحلی دیگر نیست، مجبورند از فاصله‌های دور این ماهی‌ها را صید کنند اما دیدند تا ماهی‌های صید شده را به ساحل برسانند، کیفیت آنها از دست می‌رود. به خاطر همین آنها را در محفظه‌هایی می‌ریختند تا تازه بمانند، ولی باز هم دیدند کیفتشان پایین می‌آید. دقت که کردند دیدند اینها همینطور ثابت می‌مانند و در محفظه تحرک ندارند، به همین خاطر کوسه‌های کوچکی در محفظه‌ها انداختند تا ماهی‌ها از ترس اینها هی حرکت کنند، اگر هم کوسه چندتا ماهی را می‌خورد ولی ارزشش را داشت، عوضش تحرک اینها حفظ می‌شد و تازه و با کیفیت می‌ماندند.

اگر فتنه بد بود که خدا خودش بساط شیطان را از همان اول راه نمی‌انداخت تا هی او فتنه کند.

جامعه مؤمنین هر از گاهی لازمه با یک فتنه مواجه شود تا حفظ شود و ارتقاء پیدا کند.

خداوند می‌گوید:

«وَکَذَٰلِکَ جَعَلْنَا لِکُلِّ نَبِیٍّ عَدُوًّا شَیَاطِینَ الْإِنْسِ وَالْجِنِّ یُوحِی بَعْضُهُمْ إِلَىٰ بَعْضٍ زُخْرُفَ الْقَوْلِ غُرُورًا ۚ وَلَوْ شَآءَ رَبُّکَ مَا فَعَلُوهُ ۖ فَذَرْهُمْ وَمَا یَفْتَرُونَ» (۱۱۲ - انعام)

👈و این گونه برای هر پیامبری دشمنانی از شیاطین انس و جن قرار دادیم، که برای فریب مردم همواره گفتاری باطل ولی به ظاهر آراسته و دلپسند به یکدیگر القاء می‌کنند، و اگر پروردگارت می‌خواست چنین نمی‌کردند، پس آنان و آنچه را به دروغ به هم می‌بافند واگذار.

دشمن داشتن و فتنه انگیزی دشمن، برای مؤمنین لازم است، خداوند می‌گوید من بدون استثناء برای هر نبی یک دشمن گذاشتم و اگر اقدامات این دشمنان برای مؤمنین لازم نبود نمی‌گذاشتم این دشمنان هیچ کاری کنند.

وقتی دشمن داری، دست و پایت را جمع می‌کنی، عیوب خودت را اصلاح می‌کنی، نقاطی که دشمن می‌تواند به تو آسیب بزند را بر طرف می‌کنی.

..............................................

دنبال کردن شرح حال در ایتا

دنبال کردن شرح حال در تلگرام

  • ۰۱/۰۷/۰۶
  • حمید رضا باقری

دشمن شناسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی