شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال
بایگانی
  • ۰
  • ۰

رهبری در اول فروردین ۹۸ در سخنرانی در حرم رضوی پیشبینی کردند در آینده نزدیک تجهیزات نظامی و موشکی عربستان بدست مجاهدان اسلامی خواهد افتاد.

این قضیه که ان شاء الله به زودی محقق شود و همه شاهد آن باشیم یکی از سنت‌های خداوند است. این سنت خدا موجب می‌شود از یک سو سستی طاغوت و کیدهایش واضح‌تر شود و از یک سو تلخی و سختی شکست بر طاغوت بیشتر باشد.

🎙مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی با لبخند ملیحی در مورد خلبان‌های ایران در زمان جنگ، چنین می‌فرمودند:

«حسرتی که آمریکا می‌خورد از این خلبان‌ها، که گفت دستم بسوزد که من چرا اینها را تربیت کردم، ای کاش این صنعت‌ها و تخصص‌ها را به اینها یاد نداده بودم.

شما پشتوانه و پشتیابان تان خدا است، همان که موسی را در دامان فرعون تربیت می‌کند تا دستگاه فرعونی را در هم بپپیچد، باید خرج تربیت موسی از جیب فرعون داده بشود، خدا کسی را که می‌خواهد آتش بزند، وادارش می‌کند به هیزم چینی! باید زحمت تربیت موسی را فرعون بکشد که حسرت ببرد، «فَالْتَقَطَهُ آلُ فِرْعَوْنَ لِیَکُونَ لَهُمْ عَدُوًّا وَ حَزَناً إِنَّ فِرْعَوْنَ وَ هامانَ وَ جُنُودَهُما کانُوا خاطِئینَ (۸ - القصص)»

................................

دنبال کردن شرح حال در ایتا

  • ۰۱/۰۷/۰۳
  • حمید رضا باقری

حائری شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی