شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال
بایگانی
  • ۰
  • ۰

🎙امام خمینی(ره):

«آقایان نترسید از این ابرقدرت‌ها. اگر یک ملتى قیام کرد براى مصالح خودش ... یکوقت مى‏‌خواهیم جنگ خارجى بکنیم، [در] جنگ خارجى ما هیچ هستیم و آنها همه چیز دارند؛ یکوقت یک ملتى یک حرفى دارد که همه عالم مى‏‌پذیرند این حرف را که ما ملتى هستیم، نمى‏‌خواهیم اجانب توى ملت ما باشد، توى خانه ما باشد، از خانه ما بیرون بروید. این را کسى نمى‏‌تواند با آن معارضه کند. اگر هم معارضه کند، یک امَد  خیلى کمى مى‏‌تواند معارضه کند و الّا با افکار عمومى دنیا مواجه خواهد شد؛ و هیچ قدرتى با افکار عمومى دنیا نمى‏‌تواند مقابله بکند. ما الآن متوجه کردیم تمام افکار عمومى دنیا را به ایران. الآن ایران مورد توجه همه است، یعنى یک چیزى است که همه دارند مطالعه مى‏‌کنند در ایران، ایران را دارند مطالعه مى‏‌کنند. آنها منتها مطالعه مى‏‌کنند براى چاپیدن؛ شاید یک اصحاب خیرى هم باشد که مطالعه مى‏ کنند که ملت چرا این جور است، چه شده، چرا باید این طور باشد این؛ کم کم همه که متوجه شدند به اینکه یک ملتى بپاخاسته و مى‏‌گوید که من حق خودم را مى‏‌خواهم، نمى‏‌گوید که من حق دیگران را مى‏‌خواهم، این ناچار باید تبعیت از آن بشود.»

 

📝 صحیفه امام ؛ ج ۳؛ ص۴۹۷، سخنرانى  امام در جمع دانشجویان ۱۷مهر ۱۳۵۷پاریس، نوفل لوشاتو

....

📝 پی‌نوشت: ما در رساندن حرف حق خود به دنیا کوتاهی کرده و می‌کنیم و برای آن برنامه نچیده‌ایم چون اهمیت و وزن اثر گذاری آن را درک نکرده‌ایم.

امروز اگر غرب می‌تواند به تحریم ما ادامه دهد به علت پیوست رسانه‌ای و توجیه افکار عمومی جهان است.

..............................................

دنبال کردن شرح حال در ایتا

دنبال کردن شرح حال در سروش

دنبال کردن شرح حال در تلگرام

  • ۰۱/۰۴/۱۳
  • حمید رضا باقری

امام خمینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی