شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال
بایگانی
  • ۰
  • ۰

✅ صحبت با هر کسی ادبیات خودش رو می‌طلبه، بنده خدایی مذهبی بود و اهل جبهه و جنگ ولی به خاطر وضع موجود هم اعتراض داشت.

✅ گفتم: حالا نظرتون در مورد این مناظرات و کاندیداها چیه؟

✅ گفت: مگه چه فرقی می‌کنه؟ ما دیگه این دور نمی‌خواهیم رای بدیم.
این همه دور رای دادیم، می‌خواهیم ببینیم این دور رو رای ندیم، چی میشه؟ مگر شما نمی‌گید این دولت روحانی حاصل رای دادن ما هست، حالا این دور رای نمی‌دیم، ببینیم چی میشه؟!

✅ گفتم: ظاهرا رای نمی‌دین چون گزینه‌ درست و حسابی که از حزب و باند شما باشه ندارین! چون با عملکرد روحانی دیگه احتمال نمی‌دین با رای شما یکی از حزب شما رای بیاره.
این که نمیشه آدم فقط در صورتی رای بده که حزب و باندش بخواهد به قدرت برسن. بیایین این تفکر حزبی رو کنار بگذاریم، از میان این گزینه‌ها بالاخره یکیشون هست که به نظرتون آدم سالمی باشه، رأی آوردنش به نفع کشور باشه؛ دنبال این حزب و اون حزب نباشه، به همون رای بدین. مؤمن دنبال این حزب و اون حزب نیست دنبال آدم صالح می‌گرده.
خدا  نگاه حزبی و باندی موقع تشخیص تکلیف رو مصداق شرک می‌دونه و میگه: «وَ لَا تَکُونُواْ مِنَ الْمُشْرِکِینَ - مِنَ الَّذِینَ فَرَّقُواْ دِینَهُمْ وَ کَانُواْ شِیَعًا کلُّ حِزْبِ بِمَا لَدَیهمْ فَرِحُونَ» (۳۰ -۳۱ روم).

✅ گفت: نه اینجور نیست، ما اگر خاتمی هم این دور بیاد، دیگه رأی نمی‌دیم، ما قهر کرده‌ایم!

✅ گفتم: آخه قهر از کی؟ از چی؟ حاصل قهر شما اینه که هر دولتی بیاد سرکار تو دنیا حرفش برش نداره، نمی‌تونه از حق این مردم دفاع کنه، حاصلش طمع کردن آمریکا و اروپا برای حمله بیشتر حتی نظامی به این کشوره؛ فردا روز جواب این همه زحمت که برای این کشور کشیده شده رو با قهر کردیم می‌دین؟! آخرت اون رفقای شهیدتون اگه بهتون گفتن فلانی چرا توی انتخابات شرکت نکردی؟ می‌گین؟ من قهر کردم!

✅ گفت: من فکر می‌کنم اگر خود اون رفقای شهیدم، اگر خود امام هم الان زنده بشن دیگه به این جمهوری اسلامی رای نمی‌دهند.

✅ گفتم: وقتی امر برای انسان خیلی مبهم میشه یه کار خوب که امام هم گفت این بود که: ببین چکاری انجام بدی دشمن خوشحال میشه؟ شکی که ندارین آمریکا و بی‌بی‌سی دشمن ما هستند، اگه الان شما رای بدی اونها بشکن می‌زنن و خوشحال میشن یا رای ندی؟!
دشمن خیر ما رو نمی‌خواهد کاری کنیم که دشمن ناراحت بشه، شهدا هم همون رو می‌خواهند.

  • ۰۰/۰۴/۱۴
  • حمید رضا باقری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی