شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال
بایگانی
  • ۰
  • ۰

🎙آیت‌الله حائری شیرازی:

 

🔻در جلسه علما و جامعه مدرسین گفتم: وظیفه خودم می‌دانم از آیت الله العظمی وحید تشکر کنم.

🔻این مرجع تقلید، پسری داشت در فرانسه که طبیب برجسته جراح قلب و عروق و جراح مغز و اعصاب شده بود. این پسر جوان بین ۲۰ و ۳۰ سالگی مرحوم شد و در قم آوردند تشییع کردند. آقای وحید هم تشییعی کرد. نتوانست در نمازش شرکت کند. بردنش خانه. فردا درس را تعطیل نکرد. با همان قدرت، با همان مطالعه، با همان مطالب که همیشه درس می‌گفت، من مطالبش را دیدم. پر مطلب درسش را می‌داد. هیچ چیز هم نگفت. با این کار به شاگردانش درس داد، اهمیت داد به کارش. در کدام طایفه دیده شده که پسر ۲۰ تا ۳۰ ساله طرف مرحوم شود. یک دفعه و این در تشییعش بیاید. فردا سر اداره‌اش حاضر شود؟ در کدام اداره همچون چیزی داریم؟ در کجای دنیا هست که یک روز هم برای پسر برجسته این طوری کارشان را تعطیل نکنند؟ این‌ها انسان‌های الهی شما هستند. هم مراجع تقلیدتان، هم رهبر بزرگوارتان.

............

📝 پی‌نوشت:

هرچه به آنچه از شاهد از دوستان، اساتید تا اساتید اساتید خداوند برای ما اقامه کرده است، فکر می‌کنم، بیشتر و بیشتر بر شرمندگی‌ام افزوده می‌شود. وقتی به تلاش‌های خالصانه و بی‌توقع دوستان در مساجد و اردوهای جهادی فکر می‌کنم، وقتی به سفرهای تبلیغی که دوستان با هزینه شخصی می‌روند فکر می‌کنم، دوستانی را می‌بینم که سالیانی است از قبل از اذان صبح درس و بحث‌های خود را شروع می‌کنند، به خاطرات مجاهدت‌های علما و شهدا و... فکر می‌کنم، جز شرمندگی چیزی برایم نمی‌ماند، جز خجالت و سرافکندگی چیزی نداریم.

خداوندا به فضل و رحمت واسعه خود بر بیچارگی ما ببخش و توفیق خدمت و مجاهدت در راه خود را به ما ارزانی دار.

 

........................

📌به شرح حال بپیوندید👇

شرح حال در ایتا

شرح حال در سروش

شرح‌حال در تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی