شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال
بایگانی
  • ۰
  • ۰

🔰 در ایام انتخابات ۹۶ شب‌ها در خیابان صفائیه قم معرکه‌ای بود، طرفداران روحانی و رئیسی و قالیباف و... هرکس آنجا می‌ریخت و کاندیدای خود را تبلیغ می‌کرد.

من هم که برخی شب‌ها آنجا می‌رفتم برای اینکه فضا را تلطیف کنم و به قدر توان خودم از حس دو قطبی و تضاد بین مردم بکاهم، یک مقدار شکلات خیلی گران و خوب گرفته بودم و با ظاهر طرفداران رئیسی وقتی با برخی از طرفداران روحانی صحبت می‌کردم، در آخر می‌گفتم ما همه برادر هستیم و حالا بعد از انتخابات هرچه شود باید برای کشور تلاش کنیم و یک شکلات هم به آنها می‌دادم.

 

🔰 یک شب یکی از طرفداران روحانی را دیدم که خیلی خیلی رفتارش نامعقول بود و رسما به نحوی رفتار می‌کرد که می‌گفتی چقدر این جماعت بی‌شعور هستند، رفتم نزد او و سلام کردم و یک شکلات به او تعارف کردم.

آرام سرش را نزدیک آورد و گفت: ببین داداش من خودم از روحانی نفرت دارم و بهش هم ر‌أی نمی‌دهم، الان هم اگر می‌بینی اینکارها را می‌کنم چون این آدم... کاری کرد که من هستی‌ام را از دست دادم، من در دولت این آدم... بدبخت شدم، الان هم از عمد لباس طرفداران روحانی را پوشیده‌ام و این کارها را می‌کنم که ملت بگویند طرفداران روحانی چقدر بی‌شعور هستند!

 

روحانی با کارهایی که در دولت دومش کرد که به مراتب از دولت اول بدتر بود و فقط یک قلم آن این بلای بورس است، جماعت‌های زیادی را بوجود آورد که هستیشان را باخته‌اند، خانه‌یشان را فروخته‌اند و به بورس برده‌اند الان با پولش یک ماشین هم نمی‌توانند بخرند! حرفشان هم این است که آقای رئیس جمهور گفت پول‌هایتان را به بورس بیاورید و دولت از بورس حمایت می‌کند، وزیران دولت هر روز یک وعده‌ای برای سرمایه‌گذاری در بورس دادند ولی به یک‌باره همه پشت بورس را خالی کردند و سرمایه‌هایی که یک عده مردم مستضعف سالیان دراز با زحمت جمع کرده بودند را حقوقی‌های زیر مجموعه دولت و افرادی که رانت داشتند بالا کشیدند.

 

آقایانی که از مرگ بر .... در اصفهان خیلی شاکی هستند خوب است بدانند این چیزها با بگیر و ببند این مردم بی‌چاره درست نمی‌شود، توصیه و نصیحت به منطقی رفتار کردن هم مرحمی بر زخم‌هایی که این مردم از دولت لیبرال سرمایه‌دار خورده‌اند، نمی‌شود، این غارت‌گری دولت نتیجه‌اش رفتارهای غیر منطقی در بخشی از این مردم است که هزینه‌های آن معلوم نیست چطور جمع شود.

 

📌ولیِّ خدا کاری می‌کند امت به سرزمین و کشور خود عشق بورزند و در خلوت و جلوت محافظ آن باشند، اما شیطان و اعوان و انصارش کاری می‌کنند که مردم دنبال فرصتی باشند تا با وارد کردن ضربه‌ای یا بالاکشیدن ثروتی دل ناآرام خود را آرام کنند.

........................

📌به شرح حال بپیوندید👇

شرح حال در ایتا

شرح حال در سروش

شرح‌حال در تلگرام

 

  • ۹۹/۱۲/۰۲
  • حمید رضا باقری

بورس

روحانی

سکولارها

لیبرال‌ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی