شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال
بایگانی
  • ۰
  • ۰

🔰 حالا که ماجرای سرباز بابلی گل کرده است خوب است یکی از خاطرات آیت‌الله حائری را هم بازخوانی کنیم، مرحوم حائری نقل می‌کردند:

 

👈 «من دوره امامت جمعه اعلام کرده بودم هر نیروی انتظامی اگر توانست ماشین من را جریمه بکند من یک سکه به او می‌دهم، هر کسی باشد.

در این محل آباده من با خانمم می‌رفتم، ماشین خودم نبود، در راه یک جایی ایستگاه پلیس است یک ماکت از حافظیه است آن جا گذاشته‌اند، ماشین پلیس آژیر کشید، پلیس آمد به راننده گفت بزن روی ترمز.

راننده زد روی ترمز، یک دفعه نگاه به چراغ عقبش کرد، چراغش روشن نشد. جریمه را برایش نوشت.

یک سکه تهیه کردم به فرمانده پلیس گفتم در صبحگاه به این پلیس که ما را جریمه کرده بده این‌ها هم بر اساس ساعت جریمه افسر را شناسایی کردند.

افسر احضار شد به عنوان که ماشین امام جمعه مرکز استان را جریمه کردی! گفت من که نمی‌دانستم ماشین امام جمعه است، خیال کرد مواخذه‌اش می‌کنند به خاطر این که جریمه کرده، آوردنش در صبگاه یک سکه را به او دادند.»

 

📌 این انقلاب وقتی الگو می‌شود، وقتی باقی می‌ماند،‌ وقتی دل‌های مردم برای حفظ آن می‌تپد و برایش فداکاری می‌کنند که خاضع‌ترین افراد در مقابل قانون، مسئولان و صاحبان قدرتش باشند، وقتی که همه در برابر قانون مساوی باشند.

#سربازـبابلی

.........................

📌به شرح حال بپیوندید👇

شرح حال در ایتا

شرح حال در سروش

شرح‌حال در تلگرام

  • ۹۹/۰۹/۳۰
  • حمید رضا باقری

آیت‌الله حائری شیرازی

سرباز بابلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی