شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال
بایگانی
  • ۰
  • ۰

🔰بعد از عملیات خندق رفتند خدمت امام، ایشان گفت مگر شما برای پیروزی می‌جنگید؟ مگر شما جزو قدرت طلب‌ها هستید؟ مگر شما کشورگشا هستید؟ شما برای رضای خدا می‌جنگید، هر چه او راضی شد؛ شما برای تکلیف شرعی می‌جنگید. 
یک دفعه من در حضورشان عرض کردم: امام ائمه جمعه بعضی‌هایشان خسته شدند...
🔰ایشان فرمودند: ما آمده‌ایم در یک حرکتی و باید بایستیم؛ از قول من به آقایان سلام برسان، بگو ما تکلیف شرعی داریم، کار را شروع کردیم باید تا آخر ادامه بدهیم، به آقایان بگو اگر پای تفاوت باشد و کنارگیری و خستگی باشد من از آقایان أولی‌تر هستم، می‌بینید وضع من چطور است!
🔰 یک ملاقات قبل از من بود، یک ملاقات بعد از من بود، به وضع خودشان اشاره کردند که این کارها را من باید انجام دهم؟! یعنی من در این سن دارم کارم را انجام می‌دهم.
📝(خاطره از مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی امام جمعه سابق شیراز)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی