شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال
بایگانی
  • ۰
  • ۰

در نگاه طیف گسترده‌ای از یهودیان به‌ویژه یهودیان صهیونیست انسان‌ها به ۳ دسته تقسیم می‌شوند:

🔹یهودیان که نژاد برتر و قوم برگزیده خداوند هستند؛

🔹غیریهودی‌هایی که با یهودی‌ها دوست هستند و باید به خدمت یهودی‌ها درآیند؛

🔹غیریهودی‌هایی که با یهودی‌ها دشمن هستند و باید کشته شوند؛

به تعبیر قرآن:

🔹«وَ مِنْهُمْ مَنْ إِنْ تَأْمَنْهُ بِدینارٍ لا یُؤَدِّهِ إِلَیْکَ إِلاَّ ما دُمْتَ عَلَیْهِ قائِماً ذلِکَ بِأَنَّهُمْ قالُوا لَیْسَ عَلَیْنا فِی الْأُمِّیِّینَ سَبیل» (۷۵ آل عمران)

🔸و بعضى از اهل کتاب اگر دینارى به آنان امانت دهى به تو بر نمى‌گردانند مگر آنکه بالاى سرشان بایستى و برآنها قدرتی داشته باشی و این رفتار آنها به این خاطر است که (خود را انسان‌های برتر می‌دانند و) می‌گویند غیر ما حق اعتراضی به ما ندارد.

کل جمعیت یهودیان جهان که عمده آنها خود را قوم برگزیده خداوند می‌دانند، کم‌تر از ۱۷ میلیون‌نفر است، قریب به ۶ میلیون‌نفر از آنها درون اسرائیل و ۶ میلیون نفر نیز درون آمریکا و بقیه در اروپا، آفریقا، روسیه، ایران و .. منتشر هستند.

یهودیان صهیونیست برای تحقق حاکمیت قوم یهود بر جهان، سال‌هاست که خود دست‌بکار شده‌اند اما یهودیان غیر صهیونیست‌ با تفکری شبیه به "انجمن حجتیه‌ای‌ها" معتقدند این دخالت در امر خداوند است و خواست خداوند است که یهودیان فعلا در جهان پراکنده باشند و خلاصه اگرچه در نهایت این امر محقق خواهد شد اما ما نباید در امر خدا دخالتی داشته باشیم.

طبیعی است که با وجود جمعیت بسیار قلیل یهودیان صهیونیست، آنها برای تحقق حاکمیت خود بر جهان و به بردگی کشاندن ۷.۵ میلیارد انسانِ به اصطلاح آنها پَست، به هیچ وجه از طریق جنگ یا روش‌های سخت، کاری از پیش نبرده و نمی‌برند فلذا یهودیان در طول تاریخ استاد همیشگی نفوذ در طبقه حاکم و ترور‌ دشمنان خود با روش‌های نرم همچون ترویج بیماری‌ها، قحطی و... بوده‌اند.

امروزه که عصر "استعمار فرانو" و حکومت بر اذهان می‌باشد، عمده‌ی رسانه‌های خبری، کمپانی‌های تبلیغاتی و فیلم‌سازی در سیطره یهودیان صهیونیست می‌باشد، کار این کمپانی‌های خبری و تبلیغاتی در کشورهای مختلف، به قدرت رساندن نیروهای وابسته یا متمایل به صهیونیست‌ها و تخریب وجهه‌ی نیروهای ضد صهیونیسم می‌باشد.

یهودیان صهیونیست برای کنترل جمعیت جهان و مبارزه با دشمنان خود نیز طرح‌هایی چون در سلطه گرفتن سازمان بهداشت جهانی، تجارت غذا و... را در پیش‌گرفته‌اند.

👈کافی‌است کمی در مورد افراد، خاندان و مجموعه‌هایی چون: "جان مرداک"، "راکفلرها"، "روچیلدها"، "کمپانی‌ آیپک"، "جُرج سُرُس" و... سرچ محدودی داشته باشید تا با اقدامات خبیثانه‌ی شبکه صهیونستی پشت صحنه حاکمیت دنیا آشنا شوید.

امروزه مهم‌ترین دشمن یهودیان صهیونیست در جهان، جمهوری اسلامی ایران است و دولت صهیونیستی اسرائیل که از پس نیروهای ۴تا۵ هزار نفری حزب‌الله لبنان برنیامد،

 🔹هیچ‌گاه فکر مقابله نظامی مستقیم با ایران را هم نمی‌تواند بکند؛

🔹و اما هیچ‌گاه نیز دست از دشمنی‌خود برای تضعیف کشور ایران برنخواهد داشت.

📌بهترین راه برای یهودیان صهیونیست ادامه دادن روش همیشگی‌شان برای پیروزی بر دشمنانشان است، یعنی:

🔸نفوذ نرم در قدرت حاکمه که امروزه با تمرکز بر مدیریت اذهان مردم  و مسئولان ایران به کمک رسانه‌های خود و به اشتباه انداختن دستگاه محاسباتی آنها صورت می‌گیرد؛

🔸و دیگر تمرکز بر غذا و داروی مردم ایران برای تضعیف و قطع نسل ایرانی‌ها.

................................................

 مطالب مرتبط:👇

فهم جریان حزب‌الله از دشمن و دشمنی

شناخت دشمن از نگاه آخر الزمانی

نقش لابی صهیونیستی در انتخابات آمریکا

مستند و کلیپ‌هایی مرتبط با اقدامات راکفلرها در رابطه با ایران و جهان

معرفی مستند سرزمین من هبرون

.................................................................................

دنبال کردن شرح حال در ایتا

دنبال کردن شرح حال در سروش

دنبال کردن شرح حال در تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی