شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال
بایگانی
  • ۰
  • ۰

خانم مسنی را دیدم که غضب‌ناک شده و صهیونیست‌ها را نفرین می‌کرد، می‌گفت: اگر می‌دیدی چقدر این‌ها ظالم هستند، چه به سر این بدبخت‌های فلسطینی آورده‌اند، خدا لعنتشان کند، خدا ریشه‌یشان را بکند...

 

ماجرا را پرسیدم؛ گفت: «در این برنامه فیلمی از زندگی مردم فلسطین نشان داده و من اصلا نمی‌دانسته‌ام این اسرائیلی‌ها اینقدر وحشی هستند و این بلاها را به سر مردم فلسطین می‌آورند.»

 

 این حجم از تأثیر گذاری یک برنامه برایم باور کردنی نبود. دقایق آخر برنامه "افق مستند" بود و مجری مشغول صحبت با آقای "دکتر مجتبی رحمان دوست" "دبیر کل جمعیت دفاع از فلسطین"  در مورد مستندپخش شده بود.

 🔹فایل کامل برنامه را دانلود کردم

https://aparat.com/v/l2pq4

🔹قسمتی چند دقیقه‌ای از مستند

مدت زمان: 4 دقیقه 26 ثانیه
 

نام اصلی مستند « THIS IS MY LAND HEBRON » ساخته دو کارگردان ایتالیایی به نام "جولیا آمانی و استیون ناتانسون" بود که در برنامۀ "افق مستند" دوبله شده بود، متأسفانه تا کنون اثری به این حد از عینیت، در توصیف صهیونیست‌ها ندیده بودم.

ماجرای مستند به حضور قریب به ۵۰۰ نفر شهرک نشین صهیونیست در شهر "الخلیل" با قریب به ۱۲۰ هزار ساکن مسلمان برمی‌گردد، شهری که صهیونیست‌ها آن را "هبرون" یا قلب جغرافیایی اسرائیل و جایی که به اعتقاد آنها قبر ابراهیم، ساره، ربکا، آدم و هوا در آنجاست.

 

شهرک نشین‌ها در ابتدا در مناطقی از این شهر ساکن می‌شوند و رفته رفته محدودیت‌هایی برای مسلمانان ایجاد می‌کنند و با حمایت‌های قانون و نظامیان اسرائیل، آزارهای شدید خود را به جایی می‌رسانند که عملا مسلمانان هیچ راهی جز کوچ کردن از شهر و خانه‌ی خود نمی‌یابند.

 

این مستند با مصاحبه‌هایی که با سیاسیون، نظامیان و روزنامه نگاران یهودی ساکن اسرائیل ترتیب می‌دهد، به خوبی نشان می‌دهد که اقدامات و تفکرات جریان اصیل صهیونیست و شهرک‌نشینان حتی برای شمار زیادی از یهودیان اسرائیل نیز قابل تحمل نیست.

 

در این مستند با استدلال‌های نژاد پرستانۀ انسان‌هایی آشنا می‌شویم که از کودکی با نفرت و تفکرات افراطی بزرگ می‌شوند و به خود اجازۀ هرگونه جنایتی نسبت به غیریهودیان را می‌دهند. کسانی که البته خود متأثر از جریان رسانه‌ای صهیونیستی هستند، جریانی که مظلومیت یهود و ظالم بودن مسلمانان را برای آنها قطعی نموده است.

لینک دانلود مستند از آپارات

 

................................................................................

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی