شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال
بایگانی
  • ۰
  • ۰

✅فرصتی دست داد تا مستند زمستان یورت را ببینم، مستندی از دادخواهی کارگران معدن یورت گلستان که اتفاقا در ایام انتخابات هم خبرساز شد. ماجرای کارگرانی که خیلی‌ها فکر می‌کردند پول گرفته‌اند تا جلو روحانی ادای مظلومیت درآورند و فریادخواهی آنان را باور نداشتند.

پیشنهاد می‌کنم حتما این مستند را به قیمت ۲هزار تومان از لینک زیر بخرید و مشاهده کنید.


✅متاسفانه توده عظیمی از ما حزب‌الهی‌ها، سیاست زده شده‌ایم، اگر سراغ داد مظلوم هم می‌رویم صرفا در پازل بازی‌های سیاسی و تقابل با جناح رقیب است. معدن یورت و مظلومیت کارگران آنجا از قبل از انتخابات وجود داشت و همچنان هم وجود دارد و اگر حادثه کشته شدن ۳۵ تن از کارگران مظلوم آنجا آن هم در ایام انتخابات نبود، شاید هیچ‌ وقت صدای آن کارگران مظلوم  به گوش هیچ کداممان نمی‌رسید.


✅البته مقصر هم مردم حزب‌الهی نیستند، بلکه خواص حزب‌الله مقصر اصلی هستند، این مردم که اگر گفتند چهارشنبه برای حجاب به خیابان بیایند و پنجشنبه برای عدم حضور زنان در ورزشگاه و جمعه هم برای اعتراض به فلان صحبت فلان شخصیت سیاسی و خلاصه این بحث‌های حاشیه‌ای که تمامی هم ندارد، همیشه گفتند چشم.

👈سوال من از خواص حزب‌الله خصوصا روحانیت که بنده هم جزو آنها هستم و بالاخص از ائمه جمعه است که شما در مطالبه حقوق اساسی مردم چه کردید؟


👈مگر نه این است که بر اساس آیه 18 سوره مبارکه آل عمران «شَهِدَ اللَّهُ أَنَّهُ لا إِلهَ إِلاَّ هُوَ وَ الْمَلائِکَةُ وَ أُولُوا الْعِلْمِ قائِماً بِالْقِسْطِ» شهادت به توحیدی که همراه با قیام به قسط نباشد شهادتی دروغ است. 

(ر.ب: مقاله با همین موضوع


👈مگر نه این است که امیرالمؤمنین می‌فرمایند در چندین موطن پیامبر این سخن را تکرار کردند که: « لَنْ تُقَدَّسَ أُمَّةٌ لَا یُؤْخَذُ لِلضَّعِیفِ فِیهَا حَقُّهُ مِنَ الْقَوِیِّ غَیْرَ مُتَتَعْتِع» «امتى به پاکى و قداست نرسد مگر اینکه حق ناتوان را از قدرتمند با صراحت و روانى کلام بگیرد». 

نهج البلاغة (للصبحی صالح)، 1جلد، هجرت - قم، چاپ: اول، 1414 ق. ص439

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی