شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال
بایگانی
  • ۰
  • ۰

👈امثال حضرت امام در زمان پهلوی همواره با دو طیف روبرو بودند، شاه و عمال‌او و برخی منافقان داخلی که حتی در لباس روحانیت نیز بودند.

🔹حوزویان متحجری که با رضاشاه همکاری می‌کردند و با کمک دربار موسسه تبلیغی می‌زدند و درمقابل تمام جنایات ضد دین رضاشاه ، آب در دلشان تکان نمی‌خورد اما در مقابل امثال امام همیشه احساس خطر و تکلیف می‌کردند! که مبادا با اقدامات آنها به اسلام ضربه‌ای بخورد!


🔹برخی ‌از آن‌ها امروز نیز با انگلیس و آمریکا هم پیمان‌اند و در انگلیس و آمریکا با حمایت آنها دفتر و تشکیلات مذهبی دارند، همان‌ها که به قول یکی از دوستانم در استدیویی برنامه دارند و به مقدسات اهل سنت توهین می‌کنند که ساعت بعد وهابی‌ها بر ضد شیعه در همان استدیو همین کار را می‌کنند! 


🔹در پرانتز این را بگویم: جالب است این الگوی رفتاری متناقض، در وهابی‌های منافق نیز دقیقاً تکرار می‌شود، وهابی‌ها که دشمن خود را شیعه انقلابی می‌بینند اما در مقابل جنایات اسرائیل کاملاً بی‌تفاوت، بلکه هم‌پیاله و همنشین آنها هستند و جالب‌تر از همه وضعیت امروز این دو طیف است که هر دو به ظاهر دشمن یکدیگر هستند و دائماً به واسطه دشمنیشان امت اسلامی متفرق است اما در مسائلی مثل جنگ‌های حزب‌الله، سوریه هر دو یک موضع یکسان اتخاذ می‌کنند و حداکثر هنرشان سکوت در مقابل این جنایات است. 

باید گفت اینها همه یک آبشخور دارند و دشمنی اصلی آنها اسلام انقلابی و غیر منفعل در برابر جهان کفر است.


⁉️اما سوال اینجاست که چرا حضرت امام و یا رهبری با امثال رضاشاه و آمریکا و اسرائیل سر جنگ دارند اما همیشه با این طیف دوم سازش‌ می‌کنند؟ در حالی که بسیار به مسأله تحجر و نفاق می‌پردازند هیچگاه متحجران و حتی منافقان را مصداقا نام نمی‌برند؟ 


👈شاید جواب اینجاست که مواجه با منافق و متحجر بسیار پیچیده است و انشقاق در جبهه حق را به دنبال می‌آورد. 

🔹جز در موادری که مصداق نفاق برای همه بسیار واضح و روشن است ما حق نداریم، برچسپ منافق و یا متحجر را بر کسی بزنیم و منافق را مصداقا و به اسم مشخص کنیم، نفاق و تحجر مطلق نیست و ممکن است در مصادیق نیز اشتباه کنیم، همچنین در صورت برخورد با منافق، او با مظلوم نمایی و اینجاد تقابل، جبهه حق را پاره پاره می‌کند.


🔹همچنین منافق ومتحجر باید فرصت بازگشت به جبهه حق را از دست ندهند، وظیفه ما عوض بیان مصادیق خارجی منافق بیان مصادیق حقیقی نفاق و تحجر است تا فرصت نفاق و تحجر در جامعه گرفته شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی