شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال
بایگانی
  • ۰
  • ۰

👈می‌گویند: از وقتی این آخوندها انقلاب کرده‌اند و قدرت به دستشان افتاده است همه‌اش اعدام، همه‌اش کشتار می‌کنند، شما که پناه برخدا خودتان را با پیامبر(ص) مقایسه می‌کنید، مگر پیامبر بعد از فتح مکه شعار «یوم المرحمة» را ندا نداد؟ مگر پیامبر اعلام عفو عمومی نکرد؟ شما چه ربطی به پیامبر دارید؟! فقط خودتان را منتسب می‌کنید؛ پیامبر از ابوسفیان که رهبر کافران مکه بود، گذشت اما شما مسئولان جزء پهلوی را هم اعدام کردید.


👈خدمت این عزیزان باید گفت:


✅نکته اول اینکه شما که دل به نظام و حکومت غیر دینی سپرده‌اید، چرا انقلاب به اصطلاح خودتان آخوندی ایران را با فتح مکه و اقدام پیامبر(ص) مقایسه می‌کنید؟! 

انقلاب ایران را با انقلاب فرانسه و اعدام بیش از ۴۰ هزار نفر از اشراف و حتی اعدام خود انقلابیون، توسط انقلابی‌های به قدرت رسیده مقایسه کنید. با انقلاب روسیه و کشتارهای میلیونی و اینکه اغلب رهبران این انقلاب توسط خود انقلابی‌ها اعدام شدند مقایسه کنید. 

این انقلاب آخوندی که شما می‌فرمایید از نظر شمار کمِ کشته‌ها و اعدام‌های صورت گرفته در آن، تقریبا یک معجزه‌ است. انقلابی که غالب فرماندهان ارتش و مسئولان سابق جز کسانی که دست داشتن آنها در کشتار مردم مسلم بوده است، بخشیده شدند.


✅نکته دوم اینکه قرائت شما از اسلام یک قرائت ناقص است که موجب تحلیل اشتباه شما نیز شده است، این آیات را هم ببینید. «یا أَیُّهَا النَّبِیُّ جاهِدِ الْکُفَّارَ وَ الْمُنافِقینَ وَ اغْلُظْ عَلَیْهِم» ای پیامبر خدا با کافران و منافقان بجنگ و برآنها سخت بگیر. «أشداءُ علی الکفار» بودن پیامبر را هم ببینید، ماجرای اعدام یهودیان بنی‌قریظه را هم بخوانید، احکام اهل ذمه و سخت‌گیری‌هایی که برآنها صورت می‌گرفته است را هم بخوانید، شاید برایتان این سوال مطرح شد که پس ماجرای «یوم المرحمة» و عفو عمومی پیامبر چه بود؟


✅نکته سوم اینکه در روز فتح مکه، عفو پیامبر(ص) نسبت به کسانی بود که اعلام مسلمانی کردند و از پرچم کفر خارج شدند و این از احکام اسلام آوردن است که گناهان گذشته و قبل از اسلام را نادیده می‌گیرد و قیاس این عفو با اعدام برخی از سران به ظاهر مسلمان شیعه شاهنشاهی که دست‌داشتن آنها در کشتار مردم ثابت شده بود، قیاس مع الفارق است.


✅نکته آخر هم اینکه فرمان عفو پیامبر عمومیت نداشت و برخی از آن استثناء شده بودند که شمارشان هم کم نبود و استدعا دارم کمی بیشتر تحقیق کنید. 

🙏برخی مقالات کوتاه و مناسب جهت اطلاع شما عزیزان را هم پیشنهاد می‌کنم.👇

مصاحبه با استاد رجبی دوانی

اطلاعات وب سایت ویکی شیعه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی