شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال
بایگانی
  • ۰
  • ۰

📝نوشته بود:

👈این جمعه را برای ایران که به خاک نشسته، برای بی‌سرانجامی و عاقبت نداشتمان فریاد می‌زنیم، برای فرزندانمان که تن ظریفشان به تجاوز آلوده شده، برای اختلاس‌های میلیاردی و از دست رفتن حقمان فریاد می‌زنیم، برای قبض آب و برق و گاز که نرخ‌های سر به فلک کشیده دارند، فریاد می‌زنیم، برای بیکاری و بی‌سرو سامانی جوانانمان. برای نداشتن یک ماه اجاره خانه و پیشنهاد نابهنجار صاحب خانه به زن مستأجرش و هزاران مشکل دیگر را فریاد می‌زنیم. قدس را رها کنید و یک صدا آوارگی مردم ایران را فریاد بزنیم.


📝کمی هم من می‌نویسم:

👈خوب است تاریخ را ورق بزنیم ببینیم، این ایران به خاک نشسته وضعش در چندصدسال گذشته چطور بوده است؟ خوب است این عزیزان بدانند زمانی با یک تشر اجنبی نیمی از کشور را دو دستی تقدیم دشمنان می‌کردند، خوب است دوستان بدانند فقط در یک قحطی ۱۲۹۷ه.ش به علت اقدامات انگلیسی‌ها و عدم مدیریت شاهان و بی‌صاحبی مملکت نزدیک به نیمی از مردم ایران یکجا کشته شدند،(به همین سادگی)، خوب است بدانند در همین زمان پهلوی در سال ۱۳۲۰-۱۳۲۴ نیروهای اجنبی کشور را قبضه کرده بودند و جمع زیادی از مردم کشور به علت قحطی و گرسنگی تلف شدند. 

👈اگر در اینجا در یک جا مسأله تجاوز در یک دبیرستان مطرح شده است یا حتی بیشتر، خوب است خاطرات دوره پهلوی را بخوانند که در تهران در ایامی دختران صف می‌کشیدند تا کامیون‌های آمریکایی‌ آنها را سوار کنند و به باشگاه آمریکایی‌ها ببرند. خوب است خاطرات اهدا کردن دختران ایرانی به عرب‌ها را بدانند، خوب است خاطرات شهر نو را بخوانند، البته خوب است این عزیزان آمارهای کشورهای پیشرفته دنیا که مدینه فاضله‌ آنهاست را هم یک بررسی کنند که مثلا در دانمارک ۴۶ درصد از زنان نه با تجواز بلکه با رضایت با غیر از شوهر خود ارتباط دارند! در ایتالیا و آلمان ۴۵ درصد و در فرانسه ۴۳ درصد و همینطور بخوان قصه مفصل از زندگی کثیف، سایر مردم اروپا...؛ 

📌در مورد آب و برق و بی‌کاری و... هم یک سؤال می‌پرسم اگر به آن جواب دهید هم ماجرای آنها حل می‌شود هم بقیه مسائل؛


⁉️کی و کجا، چه در زندگی شخصی و چه در زندگی اجتماعی و سیاسی ما بوده است که به سوی اطاعت از امر خدا برویم و نتیجه نگیریم؟  یک مصداق حتی یک مصداق بیاورید که پشیمانی به بار آورده باشد؟


👈اگر امروز مشکلات اقتصادی داریم، به این علت است که ایستادن روی پای خودمان را فراموش کردیم و خواستیم مشکلاتمان را دیگری حل کند، به این علت است که اولویت کشور را بر مبارزه با فساد و بسط عدالت در جامعه نگذاشتیم، مگر همین شما که شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را سر می‌دادید، به این دولت چهار درصدی‌ها رأی ندادید؟! 

ظاهرا مجددا حالا هم سعی دارید مثل ایام انتخابات که با عوض کردن جای جلاد و شهید مردم را فریب دادید، مسأله را عوض کنید و مردم را فریب دهید.


📌اما ما برعکس شما راه اصلاح کشور را جور دیگر می‌بینیم، شعارمان هم غزه و هم لبنان جانم فدای اسلام است و از این راه است که ایران هم آباد خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی