شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال
بایگانی
  • ۰
  • ۰

🔰 اخیرا فیلمی از خانمی منتشر شد که کارش لایو جنسی گذاشتن بود و در این وسط یک نوجوان ۱۴ ساله (تینیجر) با او لایو می‌رود و نوجوان چیزهایی می‌گوید که خیلی‌ها حتی خود آن زن را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 

🔰 این فیلم به صورت گسترده در شبکه‌های مجازی منتشر شده بود خیلی‌ها کنجکاو شدند و آمار آن خانم را درآوردند و احتمال زیاد بر فالورهای آن خانم هم افزوده شد.

 

⁉️ آیا انتشار این فیلم‌ها درست است؟ آیا مصداق تشییع فاحشه و قبح شکنی است؟ نشر هدف‌مند و موردی آن چه؟ و سوالاتی از این دست، این وسط وجود دارد که خوب است در مورد آنها هم فکر کنیم و برای همه‌اش حجتی عندالله داشته باشیم.

 

🔰 اما به هر حال خیلی‌ها ناراحت حتی ناامید شدند و گفتند نسل‌ جدید از دست رفت، دیگر امیدی به این‌ نوجوان‌ها نیست.

 

🔰 اما بیاییم نقاط امیدوار کننده همین فیلم را ببینیم؟ آن زنی که کارش لایو جنسی گذاشتن بود وقتی حس مادری به او دست داد وقتی برای لحظاتی فطرت و عقل او حاکم شد چه قضاوتی کرد؟ اعتراف کرد که کار اشتباهی می‌کند! اعتراف کرد که حاضر نیست فرزند خودش وارد این فضاها شود! آن نوجوان با وجودی که در این فضاها بود اما غیرتی روی مادر و خواهر خودش داشت و دوست نداشت مادر و خواهرش در این فضاها باشند. همه قبول داشتند که این کار اشتباه است.

 

🔰 یک نکته بسیار مهم که در فلسفه تبیین می‌شود و آیات مختلفی نیز بر آن دلالت دارد این است که در کل عالم این حق است که جریان دارد و باطل مانند کفی بر روی جریان حق است. همیشه غلبه با حق است و باطل فقط جولانی دارد.

وقتی باطل بر حق غلبه پیدا کند آن‌ وقت زمان فروپاشی است، پس هرجا امری باقی است چون هنوز غلبه حق در آن امر باقی است.

 

🔰 آنچه در آخرالزمان رخ می‌دهد ظهور فساد است، نه غلبه فساد، یعنی فساد خود را بیشتر آشکار می‌کند، بیشتر پرده دری می‌کند.

 

🔰 تعابیری چون:

👈«یملاء اللّه به الارض قسطا و عدلا بعد ما ملئت ظلما و جورا»

و

👈«کَثُرَ اَلْجَوْرُ وَ اَلْفَسَادُ وَ ظَهَرَ اَلْمُنْکَرُ وَ أَمَرَ أُمَّتُکَ بِهِ وَ نَهَى عَنِ اَلْمَعْرُوفِ وَ اِکْتَفَى اَلرِّجَالُ بِالرِّجَالِ وَ اَلنِّسَاءُ بِالنِّسَاءِ وَ صَارَ اَلْأُمَرَاءُ کَفَرَةً وَ أَوْلِیَاؤُهُمْ فَجَرَةً وَ أَعْوَانُهُمْ ظَلَمَةً»

و دیگر تعابیر از این دست را هم باید در کنار این مطلب دید که با همه این شرایط باز هم غلبه با حق است و کثرت ظلم و جور به معنای غلبه آن نیست.

 

📌و اعْمُرِ اللَّهُمَّ بِهِ بِلَادَکَ وَ أَحْیِ بِهِ عِبَادَکَ فَإِنَّکَ قُلْتَ وَ قَوْلُکَ الْحَقُ‏ ظَهَرَ الْفَسادُ فِی‏ الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ بِما کَسَبَتْ أَیْدِی النَّاسِ‏ فَأَظْهِرِ اللَّهُمَّ وَلِیَّکَ وَ ابْنَ وَلِیِّکَ وَ ابْنَ بِنْتِ نَبِیِّکَ الْمُسَمَّى بِاسْمِ رَسُولِکَ صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ آلِهِ فِی الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ حَتَّى لَا یَظْفَرَ بِشَیْ‏ءٍ مِنَ الْبَاطِلِ إِلَّا مَزَّقَهُ.

.........................

📌به شرح حال بپیوندید👇

شرح حال در ایتا

شرح حال در سروش

شرح‌حال در تلگرام

  • ۹۹/۰۹/۳۰
  • حمید رضا باقری

لایو با نوجوان

مینا نامداری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی