شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال
بایگانی
  • ۰
  • ۰

مجموعه مستند سیاسی- فوتبالی "به وقت جام"

این قسمت : انگلیس

 

این مجموعه مستند به معرفی کشورهای شرکت‌ کننده در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می‌پردازد و این قسمت آن مربوط به معرفی کشور انگلستان می‌باشد.

این قست از مستند که ۲۵ دقیقه‌ طول می‌کشد ابتدا از دیوید بکهام و تیم قدیمی انگلیس شروع می‌شود و در نهایت نیز با توصیف تیم فوتبال انگلستان در این دوره به اتمام می‌رسد.

اما در این بین موضوعات بسیار مهمی از انگلستان مورد توجه قرار می‌گیرد.

در این کشور بیش از ۹ میلیون نفر با مشکل تنهایی مواجه هستند و افراد زیادی حتی در طول یک ماه نیز کسی را پیدا نمی‌کنند که با او صحبت کنند و این مسأله منجر به تشکیل وزارت تنهایی در این کشور شده است.

اینکه مالکیت تمام زمین‌ها در انگلستان متعلق به ملکه است.

صنعت نساجی در انگلستان و قوانین حمایتی از این صنعت و اقدامات انگلستان در نابودی صنعت نساجی هند برای حذف رقبای تجاری خود و در نهایت به استعمار کشاندن هند و رشد یافتن انگلستان بر اساس ارتزاق از هند.

مبارزات گاندی و نپوشیدن لباس برای ضربه زدن به صنعت نساجی انگلستان و خلاصه به استعمار درآوردن بیش از یک چهارم دنیا توسط انگلیسی‌ها.

شورش سراسری مردم انگلستان در سال ۲۰۱۱ برای مبارزه با سیاست‌های نئولیبرالی در این کشور و مردن بیش از ۴۰ هزار نفر از بیماران انگلیسی به علت تشنگی در بیمارستان با دسیسه شرکت‌های بیمه‌ای.

چرایی عدم تمایل مردم انگلیس به باقی ماندن در اتحادیه اروپا و خلاصه معرفی «jeremy corban» خبرنگار PRESS TV و رئیس حزب کارگر به عنوان شخصیتی ضد آمریکایی و صهیونیستی که از گزینه‌های قدرت سیاسی آینده این کشور می‌باشد.

 

لینک دانلود مستند: دریافت   مدت زمان: 25 دقیقه 34 ثانیه 

...............................................................................

  • ۹۷/۱۰/۲۸
  • حمید رضا باقری

انگلیس

به وقت جام

مستند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی