شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال
بایگانی
  • ۰
  • ۰

پروژه نفوذ در انقلاب اسلامی 

 گلایوهای پارسی

کلیپ زیر بحث خود را از ماجرای پلاکارد فیضیه آغاز می‌کند و پیرامون پدیده نفوذ و طرح غرب برای ایجاد شبکه‌های نفوذ در کشورهای مختلف منجمله ایران توضیح می‌دهد.

دریافت
مدت زمان: 11 دقیقه 49 ثانیه

دیدن این کلیپ بنده را یاد خاطره‌ای از ایام فتنه ۸۸ انداخت. در آن ایام طلبه‌های یکی از حوزه‌های علمیه مشهور شیراز که از طیف حامی اصلاح طلبان بودند از ظاهر مذهبی و بسیجی خود برای تخریب چهره بسیج سوء استفاده می‌کردند.

یکی از دوستان صمیمی‌ام که مدتی در حوزه آنها طلبه بود اما با دیدن مواضع سیاسی آنها از آنجا خارج شده بود می‌گفت: چند تن از طلبه‌های این حوزه را دیده بوده است که در خیابان چمران که از محل‌های تجمعات حامیان موسوی بود، سوار بر موتوری زنجیری که قفل در آن بوده را محکم به کمر چند تن از جوانان حامی موسی زده و فرار کرده‌اند.

حاصل چنین کاری ایجاد بغض و کینه آن جوانان نسبت به بسیج و بسیجی بود.

پیشنهاد می‌کنم برای شناخت بهتر اقدامات تخریبی عوامل نفوذی کتاب «بازگشت از نیمه راه» آقای الفت پور را مطالعه کنید، مطالعه این کتاب دست بسیاری از طلبکاران و منتقدین امروز را رو می‌کند و معلوم می‌کند که مخاطب انتقادات و نقدهای آنها دقیقا خودشان هستند.

البته بنده مدعی نیستم همه این آقایان از ابتدا نفوذی بوده‌اند اما قطعا با لغزش‌هایی و تطورات قلب و اندیشه‌ای که در طول زمان برای آنها پدید آمده است، شبکه نفوذ سراغ آنها آمده است و حتی به شکلی که خودشان هم ندانند آنها را بکار گرفته است.

فایل صوتی زیر از آقای علی‌رضا پور مسعود نیز بخش‌های بسیار خوبی از شبکه نفوذ در انقلاب اسلامی را آشکار می‌کند.

 

دریافت

از آنجا که حجم اطلاعات این فایل صوتی بسیار زیاد می‌باشد بنده نمی‌دانم چقدر از آنها حقیقت دارد اما لا اقل بنده خودم چون نزدیک به شش سال تاریخ قبل از انقلاب را کار کرده‌ام در مورد اسناد ساواک خیلی از حرف‌های ایشان رو عینا دیده‌ام.

در بررسی‌هایی که از اسناد ساواک داشتم برایم جالب بود به حدی کارهای یهودی و بهایی‌ها زیاد و پیچیده است که ساواک هم از آنها خوف دارد و اقداماتشان را رصد می‌کند و حجم عظیمی از گزارش‌هایش مربوط به اقدامات آنهاست.

بحثی هم در مورد دزدیدن اسناد ساواک در ابتدای انقلاب توسط انجمن حجتیه هست که سرانجام به دستور امام  آنها رو از مرکز اسناد بیرون کردند و ان شاء در چند روز آینده آن را تالیف می‌کنم.  علی الحساب جالبه بدونید نزدیک دو سه تا کامیون از اسناد ساواک توسط ابراهیم یزدی و انجمنی‌ها از مرکز اسناد خارج می‌شود.

در مورد بحث چهل سالی هم که آقای علی‌رضا پور مسعود می‌فرمایند، بنده مجموعه شواهدی تحت عنوان «بشارت‌هایی برای نزدیک شدن به فرج» جمع نموده‌ام که می‌توانید مراجعه بفرمایید.

در مورد این بحث نیز که شیطان آخرین زورهای خودش را می‌زند و بعد از این فصل، یعنی "استعمار فرانو" چاره دیگری ندارد و ناچارا دست و پا می زند تا صرفا این مرحله را طولانی‌تر کند هم مطلبی تحت عنوان «آخرین فصل شیطان» نوشته بودم که پیشنهاد می‌کنم، مطالعه بفرمایید.

البته در مورد برخی قسمت‌های این فایل نه تنها تاییدی نمی‌کنم بلکه تردید و تشکیک نیز دارم اما فعلا فرصت کار جدی در مورد اطلاعات آن پیدا نکرده‌ام.

از جمله موارد مورد نقد بنده صحبت‌های وی در مورد سعید امامی و همسرش است.

در مورد بحث‌های قتل‌های زنجیره‌ای نیز همچنین.

 

.................................................................................

دنبال کردن شرح حال در ایتا

دنبال کردن شرح حال در سروش

دنبال کردن شرح حال در تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی