شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال

این وبلاگ جهت نشر نوشته‌های اینجانب حمیدرضا باقری می‌باشد

شرح حال
بایگانی
  • ۰
  • ۰

آزادی نیست

🗞بعد از ربنای شجریان که مشکل اصلی روشنفکران ما بود، این روزها درد و ناراحتی جدید سلبرتی‌ها در عین مشکلات اقتصادی مردم، یک دفعه عدم حضور یکی از بازیگران سینمای قبل از انقلاب در کشور شده است. 

◀️اگر هم با این دعوت همکاری نشود استبداد است و آزادی نیست! 


✅مهم نیست که ربناها و دعاها و موسیقی‌ها از صدا و سیما پخش شود.


✅مهم نیست که غالب بازیگران سینمای قبل از انقلاب جز معدودی، بعد از انقلاب همچنان به کار خود ادامه دادند، باید همه بازیگران ولو بازیگران فیلم‌های خاص و یا با هر عملکرد‌ی در حال حاضر؛ بتوانند آزادانه در سینمای کشور حاضر شوند وگرنه استبداد است!


✅مهم نیست که در سال چندهزار کنسرت درکشور برگزار می‌شود و اصلا دائم از صدا و سیما موسیقی‌های مختلف و... پخش می‌شود، چون با چند کنسرت محدود ولو با شرایط خاص مخالفت شده، آزادی نیست و ما دچار استبدادیم!


✅مهم‌نیست که بیشترین نشریات و کانال‌های خبری و سایت‌ها مربوط به جریان روشنفکری است، مهم این است که یک یا دو نشریه ولو به خدا و پیغمبر هم فحش بدهند، اگر بسته شوند، آزادی نیست و ما دچار استبدادیم!


✅ البته مهم هم نیست که در همین آرمان شهرشان "غرب" مثلا حجاب داشتن مثل جرم است! و محرومیت‌هایی در پی دارد، در مدارس دست ندادن دختران با دیگران به دلایل دینی، مثل جرم است! نخوردن گوشت خوک در روزهای سرو این غذا در مدرسه مثل جرم است! و هزاران مهم‌نیست‌های دیگر، مهم این است که در غرب آزادی است، آزادی برای برپایی موسیقی هر مدل که باشد، آزادی برای کتاب نوشتن بر علیه دین البته فقط اسلام و کاریکاتور کشیدن از پیامبر البته فقط پیامبر اسلام.😳


✅خلاصه در غرب آزادی هست، البته حتما منظور ما هم از آزادی ول‌انگاری نیست!


📌خلاصه اینکه شما هرکاری هم بکنید ما بالاخره می‌گوییم شما دچار استبداد هستید، الا اینکه دقیقا به صورت تمام عیار همان کاری را بکنید که ما می‌گوئیم و هیچ اراده‌ای از خود نداشته‌باشید. 

👈«وَ لَنْ تَرْضى عَنْکَ الْیَهُودُ وَ لاَ النَّصارى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم» 

🔹هرگز یهود و نصارا از تو راضی نخواهند شد الا اینکه به صورت تمام عیار به رنگ آنها در بیایی و از آنها پیروی کنی!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی